Everything my story //
Welcome words



Hello , Welcome to my simple blogger

Bonjour Guys!I'm Aina Syaza 13Y/O..THX for visited my blog and follow my blog kayy..Nice to meet you i hope you can put your footstep and comment at my cbox okayy..You also can visited my tutorial blog at HERE <3

Visited here



Story About Links Them


Talking monster






Thanks you


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
malasnya
Sunday, 30 October 2011 | 02:33 | 0 BlackWhite
 




     Assalamualaikum / hello ....selamat petang . . . rasa malaslah nak g sekolah esok (31/10/2011)sbb mesti x buat apa2....lagipun esok ada perhimpunan mesti bosan...biasanya klu aina datang sekolah aina ngan kawan kawan cuma main dam pastu duduk jer lah x wat apa apa....

     Selepas upsr ni rasa bosanlah klu nak g sekolah sebab cikgu selalu x masok pastu x belajar....biasanya mesti ada aktiviti kat sekolah contohnya macam ceramah dan program apa2 jer lah...sebab tu lah aina malas nak g sekolah tu...

    Tpi klu x pergi sekolah nanti ada aktiviti2 yang best pulak dorang buat kat sekolah tu.....lagipun kalau aina x datang sekolah nnti dorg bincang apa2 pulak untuk hari perpisahan nnti pastu aina x tahu...errrr.....rasanya nak pergi ker x nak ah..?hmm tgklah klu rajin pergilah klu malas x yahlah pergi senang cite hahahaha.....

THX FOR READ


Older Post | Newer Post