Everything my story //
Welcome words



Hello , Welcome to my simple blogger

Bonjour Guys!I'm Aina Syaza 13Y/O..THX for visited my blog and follow my blog kayy..Nice to meet you i hope you can put your footstep and comment at my cbox okayy..You also can visited my tutorial blog at HERE <3

Visited here



Story About Links Them


Talking monster






Thanks you


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Lawatan Ke Sekitar KLCC
Tuesday, 8 November 2011 | 01:52 | 0 BlackWhite

    Assalamualaikum , Harini aina rasa happy sgt sbb aina pegi lawatan sekitar KLCC  , best , masa aina dtg skolah kitaorg kena berkumpul kat kantin , pastu aina bru teringat yg aina terlupa nak bawa nphone ngan kain telekung jadi aina balik lah umah ngan athirah untuk ambik nphone ngan kain telekung ,

   Mula2 kitaorg sarapan dulu kat kantin mkn karipap ngan air kotak SEDAP!!!pastu kitaorg naik bas menuju ke planaterium negara kat dalam tu best giler kitaorg ada tengok wayang , bljar tntang sains dan macam macam lgi kitaorg buat kat situ ,

   Lps g planaterium kitaorg pergi muzium negara kat situ kitaorg dpt tgk tengkorak , pedang , batu nisan , alquran zaman dulu dan macam macam lagi lps kitaorg g muzium negara kitaorg g pusat sains , kat sini mmg best sbb kitaorg dpt main byk permainan ,

   Tpi klu antara 3 tu yg pling best masa g pusat sains , klu korg nak tau cam ne bestnya korg dtglah....sbelum kitaorg blik , kitaorg ada beli keychain , majalah dan byk lgi , ok sampai sini jerlah cerita aina untuk hari k bye

THX FOR READ



Older Post | Newer Post