Everything my story //
Welcome words



Hello , Welcome to my simple blogger

Bonjour Guys!I'm Aina Syaza 13Y/O..THX for visited my blog and follow my blog kayy..Nice to meet you i hope you can put your footstep and comment at my cbox okayy..You also can visited my tutorial blog at HERE <3

Visited here



Story About Links Them


Talking monster






Thanks you


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
banyak guna duit
Tuesday, 1 November 2011 | 22:57 | 0 BlackWhite




       Assalamualaikum / hello... rasanya sejak habis upsr ni banyaklah guna duit...rasa takutlah pulak kalau nak minta duit kat aya....contoh pengunaan duit : pergi rombongan RM45/jamuan akhir tahun RM10/ duit belanja ke rombongan RM30 /duit belanja ke sambutan hari kanak kanak sedunia RM10/duit gambar pakai baju jubahRM5 / jamuan pengawas RM6 dan macam macam lagilah....tapi nak buat macam mana semua tu penting...rasanya nak dekat berapa ratus dah duit yang kena guna selepas habis upsr....

     Tapi aina rasa bahagia juga bila dah lepas upsr dan ujian akhir tahun ni....bleh enjoy tapi buat seketikalah...kalau pergi sekolah pun dah x payah belajar dan x yah bawak buku ringanlah sikit beg nak bawak... sekarang dah x payah belajar tapi tahun depan kena sambung baliklah....

     Tapikan aina tetap rasa takut dan gementar lagi sekarang sebab nak tunggu keputusan upsr...takutlah.....kalau dapat berapapun kena redha jelah sebab dah usahakan...harap 2 dapat 5A...aina jugak harap korang dapat doakan aina supaya dapat 5A tau...dan dapat menjalani alam sekolah menengah dengan aman , selesa dan sempurna...oklah sampai situ jer cerita aina untuk hari ni...bye

THX FOR READ


Older Post | Newer Post