Everything my story //
Welcome words



Hello , Welcome to my simple blogger

Bonjour Guys!I'm Aina Syaza 13Y/O..THX for visited my blog and follow my blog kayy..Nice to meet you i hope you can put your footstep and comment at my cbox okayy..You also can visited my tutorial blog at HERE <3

Visited here



Story About Links Them


Talking monster






Thanks you


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
jamuan kelas
Tuesday, 8 November 2011 | 23:16 | 0 BlackWhite

     Assalamualaikum , harini aina nk cite skit apa jdi kat kelas , sbnarnya kitaorg ada jamuan kelas...ada byk makanan dan makanan yg pling sedap adalah nasi ayam ...nyumm....

    Dorg jemput cikgu cikgu yg mengajar kls kitaorg , cikgu asri ngan datin jamnah , best larh ...tpi cikgu khairul mcm x suke jew ,kali 1 der msok kls nmpk mcm xmarah , kali 2 der masok kls nmpk mcm marah bukan nmpk tpi mmg marah , der ckp ada guru kls lain yg complain kls kitaorg ni bising , kali 3 der msok kls der x marah tpi der buat lawak haha , der tnyew kitaorg best kew buat jamuan? kitaorg jawab x best , pastu der tnyew knpa x best , kitaorg jawab sbb cikgu khairul x enjoy , pastu korg nak taw cikgu khairul jwb apa der ckp "cikgu berlakon jew tdi sbb cikgu nak tgk apa yg awk buat bila cikgu tgh marah" , hmm mula2 kitaorg tkut larh jugak tpi bila cikgu khairul dah ckp mcm tu lega skit , 

    Cikgu ckp nak buat jamuan lgi untuk kitaorg , best cikgu ckp x yah byr biar cikgu yang uruskan tpi cikgu ckp ada syaratnya , syaratnya adalah satu kelas kena dpt 5A , semua terkejut hahaha.....ok lah sampai situ jew cite aina untuk hari bye..

THX FOR READ


Older Post | Newer Post