Everything my story //
Welcome words



Hello , Welcome to my simple blogger

Bonjour Guys!I'm Aina Syaza 13Y/O..THX for visited my blog and follow my blog kayy..Nice to meet you i hope you can put your footstep and comment at my cbox okayy..You also can visited my tutorial blog at HERE <3

Visited here



Story About Links Them


Talking monster






Thanks you


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
marahnya
Monday, 14 November 2011 | 23:09 | 0 BlackWhite

      Assalamualaikum , Hari ni Aina rse marah sgt kat seseorg iaitu RAHSIA , bengang gile , der prasan pastu sedap sedap jew nak halau org , tpi disebabkan aina baik , aina mengalah jew hermm , tapi masih marah lgi skarg , Aina malaslah nak cite pasal der kite cite pasal lain lah plak ,

     Minggu ni mmg x leh rehat sebab setiap hari ada perkara yg penting kena buat...Esok ada hari graduasi ,lusa keputusan UPSR diumumkan dan hari jumaat plak kena g daftar kat sekolah SMKDD1 , Yg pling tkut ialah hari Khamis sebab hari tu keputusan UPSR diumumkan , er seramnya klu dapat 5A happy sgt tpi klu dpt yg lain mesti kecewa giler , Kalau ada rezeki Aina nak masok asrama kalau x dpt masok asrama nak g sekolah kat kampung tpi klu sekolah kat kg menyusahkan org , jdi skolah jewlah kat SMKDD1 , lagipun ramai kawan Aina yg sekolah kat SMKDD1 , 

      Kalau korg kan tinggalkan sekolah rendah korg rse sedih x ? Kalau Aina rse sedih taw  :`(  Kalau boleh x nak berpisahlah ngan kawan rapat , tapi apakan daya hmm , ok lah smpai sini jew ok , Kalau Aina rjin Aina post lgi...


THX FOR READ



Older Post | Newer Post