Everything my story //
Welcome words



Hello , Welcome to my simple blogger

Bonjour Guys!I'm Aina Syaza 13Y/O..THX for visited my blog and follow my blog kayy..Nice to meet you i hope you can put your footstep and comment at my cbox okayy..You also can visited my tutorial blog at HERE <3

Visited here



Story About Links Them


Talking monster






Thanks you


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Sekejap masa berlalu
Saturday, 18 February 2012 | 20:25 | 0 BlackWhite

\assalamualaikum/
Hallo , korg perasan x ..sejak kebelakangan nih kan , masa mcm sekejap sgt berlalu...bnyk kali dah aina perasan..Waktu cuti pown rasa mcm sekejap je..Mcm x percaya skrg nih aina dah form 1 ,masa aina darjah 6 tuh rasa mcm sekejap sgt..X sukala korg sukeke , kalau masa tuh berlalu dgn cepat..aina x suka..susahlah mcm nih..kalau masa berlalu dgn cepat x bnyklah perkara yg aina boleh buat..

Korg tau x , kawan Aina ckpkan sekarang nig dunia dah di akhir zaman , takutlah..sekarang kan dah ada tanda tanda kecil kiamat..mmglah dosa kalau kita teka bila nak kiamat..tapi tanda tandanya dah ada korg x rasa sesuatu ker...takutnya..Harap harap x lah sbb aina x rasa lagi berada di alam remaja,dewasa , orang tua..Lagipun pahala aina tak cukup bnyak lagi...nak kumpul lagi...dahlah tuh , x nak cite pasal kiamat lagi , Takuttttt!!!

skrg cite lain plak , Korg taw x , sampai sekarang nih , aina x belajar lagi subjek Math...my favourite subjek you know...Sekarang nih aina x tau apa apa pon pasal subjek Math form 1..Mcm mana nak ambik ujian , nampaknya kena ulangkaji kat umah lah sekrg nih...ujian x lama lagi 27 feb nih...x sukalah..Rasanya mcm x nak ambik ujian jew , x ready lagi , aina baru masok form 1 so ada bnyk subjek baru kan..mcm mana nak tangkap semuanya..btul x btul x..Kenapa mesti Math jugak , kalau Bi kan bgos..Aina x suka Bi sbb susah nak faham..Dah lah aina nak ulangkaji Math nih , bye bye


Older Post | Newer Post